LIVRAREA PRODUSELOR
Pentru orice probleme intampinate la livrarea produselor cat si la deschiderea coletului, va rugam complectati formularul disponibil AICI!!!
Livrarea produselor comercializate de www.allcall.ro se efectueaza prin intermediul companiei de curierat rapid SC Fan Courier Express Srl. Inainte de plata, puteti verifica continutul coletului in fata agentului Fan Courier doar daca alegeti la modalitati de livrare livrare Fan Courier cu verificare.
Pentru mai multe informatii despre curiere, va rugam vizitati situl FAN COURIER
Transport gratuit prin Fan Courier la comenzi mai mari de 799 lei*.
*Transportul gratuit se face doar pentru localitatile aflate in Zona 1 de livrare. Pentru lista completa a acestora, click AICI
In zona 2 unde Fan Courier nu are acoperire, livrarea se face prin firma de curierat GLS, costurile le gasiti in tabelul de mai jos.
Costurile de livrare A COLETELOR CU PLATA IN AVANS CU CARDUL ONLINE/CARD DE CREDIT/ORDIN DE PLATA in functie de zonele de livare sunt urmatoarele :
Valoare comanda | Zona 1 | Zona 2 GLS |
< 799 RON | 13.64 RON | 13.64 RON |
> 799 RON | Gratuit | 13.64 RON |
Costurile de livrare A COLETELOR CU PLATA RAMBURS in functie de zonele de livare sunt urmatoarele :
Valoare comanda | Zona 1 | Zona 2 GLS |
< 799 RON | 19.64 RON | 19.64 RON |
> 799 RON | Gratuit | 19.64 RON |
Toate produsele sunt noi si vin insotite de accesoriile oferite de catre producator care le gasiti specificate la fiecare produs in parte.
Timpul de livrare a produselor, daca sunt in stoc, este de 24-48 ore depinzand de zonele unde trebuie trimise si de conditiile meteo. Daca produsele dorite nu sunt in stoc, se vor livra in 3-15 zile lucratoare, de la primirea comenzii (daca acest produs mai este disponibil la furnizori, in caz contrar veti primi un mail de instiintare).
Comenzile primite pana la ora 16.00 (daca sunt in stoc), se vor procesa si trimite in aceeasi zi. Dupa aceasta ora, se vor trimite in ziua urmatoare.
Comenzile vor fii livrate in limita stocului disponibil si in ordinea comenzilor. Precomenzile au intaietate.
Lipsa unor produse, certificatului de garantie, neconcordanta intre seriile aparatului si cea de pe certificatul de garantie se pot reclama in maxim 24 de ore de la primirea produsului.
Reclamatiile se fac doar pe mail la contact@allcall.ro. In caz de probleme cu integritatea coletului va rugam sa atasati si poze.
Stocurile produselor si preturile acestora din magazinul online se actualizeaza periodic, pentru a fi cat mai reale, dar pot aparea discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, Allcall.ro nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor magazinului AllCall.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de magazin de la acest client.