Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.allcall.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.In cazul clientilor persoane juridice ,termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.

CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

    In cazul in care doriti sa returnati produsele, va rugam sa complectati formular disponibil AICI!!!

Va rugam cititi cu atentie conditiile de returnare a produsului inainte de a completa formularul

 In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu allcall.ro).

 In conformitate cu legea in vigoare, allcall.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. 

Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.

Te rugam sa completezi formularul de retur in cel tarziu a 14-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.

La rdicarea coletului de catre curier, este necesar sa ambalati produsul/produsele foarte bine, coletul sa mai contina factura si certificatul de garantie.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

De asemenea, daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la retur trebuie sa returnezi si cadourile.

Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:

– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;

– au ambalajul deteriorat sau incomplet;

 -au dezlipite foliile si etichetele montate de fabrica

– au urme de uzura sau folosire excesiva;

– zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;

– nu au toate accesorile primite in pachet;

– s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;

– produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;

– licentele OEM activate;

– indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Allcall.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre Allcall.ro in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.

Allcall.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

- contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
- urnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla;
- contractele în cazul cărora Clientul a solicitat în mod special Vanzatorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumparator sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
- furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru - furnizarea de astfel de publicaţii;
- furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Conform legislatiei in vigoare, orice cumparator poate returna orice produs achizitionat de pe magazinul online www.allcall.ro in termen de maxim 14 zile  de la data primirii lor de catre consumator, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare.

Va recomandam ca Produsele  sa fie returnate in ambalajul original (pentru a putea asigura revanzarea produsului si a asigura protejarea lor in timpul transportului) si insotite de toate documentele si accesoriile expediate (factura, certificat de garantie, manual de utilizare). Ambalajul ,produsul si accesoriile primite (respectiv cadouri daca e cazul),trebuie sa se prezinte atat estetic cat si tehnic exact ca si cum l-ati primit. In caz contrar returnarea produselor nu se mai poate efectua. 

Taxele de returnare a produsului cad in sarcina clientului.

Coletele trimise cu ramburs, in scopul returnarii banilor, nu vor fi luate in considerare.

AllCall va restitui contravaloarea produselor in termen de maxim 14 de zile calendaristice ( 10 zile lucratoare ) din momentul returnarii  produsului.  

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial, O G 34/2014 art 14 alineatul 3, (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, care poate merge pana la 50% din valoare sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Evaluarea produsului deteriorat, returnat de catre client in cele 14 zile legale, se face in maxim 7 zile lucratoare.

Foliile montate,deteriorate,sparte,piesele de schimb montate ,accesoriile utilizate ce prezinta urme de folosire NU SE POT RETURNA.

Acesta clauza se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 2 lit.e.

IMPORTANT! * Returnarea produselor  este valabila numai pentru clientii persoane fizice, NU si pentru persoane juridice si numai daca produsul a fost achizitionat prin curierat (in cazul nostru Fan Courier sau  Gls ), conform ordonantei mai sus amintite. 

                       *Produsele in regim de comanda speciala  nu se pot returna decat in caz de defect de fabricatie.