Prin utilizarea acestui website, sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Accesul si utilizarea site-ului www.allcall.ro sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor aplicabile. Vizitand si utilizand acest website, acceptati automat termenii si conditiile de mai jos.In cazul clientilor persoane juridice ,termenii si conditiile de mai jos vor tine loc de contract cu care ati fost de acord prin utilizarea acestui site.

 

  

ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.

Pasii care trebuie urmati :

1. Completarea FORMULARULUI DE SERVICE .si va contactam in maxim 2 zile lucratoare;
2. Produsul defect poate intra in posesia noastra:
a. Prin curier - in acest caz, in baza solicitarii dumneavoastra, un curier va prelua in maxim 36 ore produsul defect;
b. Prin expediere - in acest caz, va rugam ca in momentul expedierii, sa aveti grija la:
- Atasati copie dupa cererea de intrare in service.
- Atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original);
3. Returnarea produsului dupa reparare se va face prin curier.
Inainte de a trimite produsul, va rugam sa va asigurati ca pe colet este aplicata o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:

Expeditor: Nume Prenume
Adresa: Str. Nr. Oras, Judet, nr telefon

Destinatar: AllCall.ro - Departament Service
Adresa: Bd. Traian nr 15, Baia Mare, TEL 0740302590

Serviciul Pick-Up & Return asigură :

  • a. preluarea produsului defect în maxim 2 zile lucrătoare de la sesizare;
  • b. livrarea produsului către noi în max 48 ore;
  • c. informarea cu privire la produs pe perioada în care se află la noi
  • d. returnarea produsului după repararea sau înlocuirea lui.

Serviciul Pick-Up & Return nu asigura :

  • a. produsele care nu beneficiază de garanție oferită de AllCall.ro
  • b. taxele de transport în cazul renunțării la cumparare;
  • c. produsele pentru care a expirat perioada de garanție;
  • d. produsele pentru care defectul reclamat nu se manifestă;
  • e. produsele care au fost trimise prin intermediul altor firme de curierat decât cele agreate de AllCall.ro (curier agreat FAN COURIER SI GLS);
  • f. produsele care nu se încadrează în condițiile de acordare a garanției.

În cazurile descrise la punctele d-f, de mai sus, după înlocuirea produselor, atât turul, cât și returul acestora sunt taxate în contul clientului, cu plata ramburs.

De asemenea, AllCall.ro își rezervă dreptul de a nu răspunde pentru :

  • a. durata și starea produselor livrate prin alte companii de curierat, decât cele agreate;
  • b. produsele expediate fără a avea un numar RMA alocat în prealabil;
  • c. produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzatoare.

Acest formular se adreseaza doar produselor aflate in garantie,in alte cazuri apelati la adresa de mail contact@allcall.ro

Dupa complectarea formularului veti fi contactat telefonic sau pe mail ,iar dupa confirmare vom trimite un curier sa ridice produsul de la adresa data de dumneavoastra pentru a fi trimis catre unitatea service.

Va rugam cititi cu atentie informatiile pentru garantie inainte de a completa formularul

  

INFORMATII GARANTIE  

Inainte de pornirea aparatului va rugam sa tineti cont de :

  Manualul de utilizare este pus la dispozitie pentru a ghida utilizatorul cu privire la functionalitatea dispozitivului. Acesta nu este un certificat al tehnologiei. Unele functii pot varia datorita modificarilor, software-ului sau datorita greselilor de printare.

  Masuri de siguranta 

Pentru utilizarea corecta a produsului, inainte de a o folosi, va rugam sa cititi cu atentie instructiunile de utilizare.

• Folositi doar bateria si incarcatorul livrate de compania noastra. In cazul in care folositi alte produse neconforme, puteti intampina diverse probleme cum ar fi supraincalzirea produsului. • Pentru a beneficia de folosire indelungata si la capacitate maxima a bateriei, va rugam ca inainte de prima pornire sa incarcati bateria pentru 8 – 12 ore. •Nu aruncati produsul sau bateria in foc, exista risc de explozie. • Timpul de folosire al produsului se afla in legatura directa cu conditiile de mediu. La temperaturi extreme timpul de functionare al produsului va fi mai scurt, bateria descarcandu-se mai repede. • Temperatura recomandata pentru utilizarea dispozitivului este 5-35°C,la temperaturi care nu se incadreaza in intervalul anuntat anterior ati putea intampina probleme cu functionalitatea ecranului si a touchscreenului,a semnalului sau alte anomalii, acumulatorul nu mai functioneaza la parametrii normali, se descarca mai repede, telefonul se poate stinge chiar daca ne arata care este 40%60%80% incarcat . • Nu folositi produsul in conditii de temperaturi   foarte scazute sau foarte ridicate sau in medii umede sau cu mult praf. De asemenea, nu  lasati produsul sub lumina directa a soarelui. • Nu loviti produsul si evitati socurile puternice. • In cazul in care ati varsat apa sau orice alt lichid pe suprafata produsului, va trebui sa il opriti imediat si sa il stergeti cu o carpa moale. • Nu atingeti incarcatorul, cablul de alimentare sau priza cu mainile ude. Acest lucru poate conduce la soc electric. • Nu demontati produsul sau accesoriile si nu incercati sa reparati produsul. Demontarea produsului conduce la pierderea garantiei.

   Pentru a putea acorda service produsului dumneavoastra, va rugam sa complectati acel formular si va vom contacta in cel mai scurt timp posibil

  Pentru a beneficia de garantie trebuie sa prezentati / sa trimiteti certificatul de garantie doar in original si factura fiscala originala sau copie.Fara aceste documente nu puteti beneficia de garantia legala.

Atentie : piesele de schimb gen ecrane, touchscreenuri etc au garantie daca sunt montate de catre serviceul agreat de noi, nu ne asumam montajul altor service-uri

ATENTIE : NU LUCRAM CU POSTA ROMANA

AllCall Service - Baia Mare , email : contact@allcall.ro

  

 

Perioada de garantie:

      1. Garantia produselor noi sigilate este de 24 luni*-PERSOANE FIZICE

      2. Garantia produselor noi sigilate este de 12 luni* PERSOANE JURIDICE

      3. Garantia accesoriilor gen baterii,casti,cabluri,incarcatoare etc este de 6 luni

      4. Garantia gadgeturilor este de 12 luni*

      1. Garantia produselor resigilate sau recarosate difera de cele noi si este specificat la fiecare produs in parte (deobicei este de 12 luni si a accesoriilor aferente ( daca nu este specificat altfel)

      1. Garantia produselor second hand si cele vandute in regim de consignatie este de 12 luni si accesoriile aferente

      2. Garantia pieselor de schimb este de 90 zile ( trebuie montate in service-uri agreate de catre noi, nu raspundem daca este montat de catre altcineva ) 

      3. Garantia castilor si a boxelor portabile cu bluetooth este de 24 luni*

 

*Acumulatorii telefoanelor, tabletelor, castilor bluetooth sau a altor gadgeturi sunt consumabile si au garantie 12 luni.

   Atentie updatul de soft nu tine de garantie, adica daca apelati la noi sa facem update va trebui sa platiti operatiunea de update in service

 

Nu fac obiectul garantiei urmatoarele situatii:

 Diminuarea performantelor consumabilelor, cum ar fi bateriile, de-a lungul perioadei de utilizare cu exceptia cazurilor in care defectul  s-a produs datorita materialelor de folosire, viciilor de fabricatie sau calitatii executiei.
Defectele de orice fel aparute ca urmare a instalarii sau folosirii unor programe ( software) care nu au fot livrate de producator
Defectele de orice fel aparute ca urmare a uzurii in limite normale in urma folosirii produslor in conditii normale.

Situatii care duc la iesirea produsului din garantie:

ATENTIE! Telefoanele trimise pe garantie trebuie sa nu contina date personale sau sa fie parolate. In caz contrar telefonul va fi inapoiat clientului pentru trimiterea conforma.

  Nerespectarea conditiilor de manipulare, transport, pastrare, instalare, punere in functiune, exploatare si intretinere prevazute in conditiile ce contravin standardelor tehnice din Romania:·        

Documentele de garantie nu sunt prezentate ( factura si certificatul de garantie ), au fost deteriorate / modificate sau sunt ilizibile;

 - Aparatul prezinta deteriorari cauzate de accidente mecanice, lovituri, socuri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc patrunderi de lichide, super glue si alte substante, expuneri la foc, utilizare gresita sau neglijenta, schimbari ale starii aparatului, pastrarea in conditii improprii – functionarea repetata in regim de mari diferente de temperatura care cauzeaza fenomenul de “condens” intern, expunerea excesiva la umezeala sau radiatii solare, deteriorarea antenei sau a capacelor de protectie sau neglijentei in utilizare;

- Aparatul are display-ul sau touchscreen-ul spart

· Produsul a fost utilizat impreuna cu alte accesorii in afara celor recomandate de producator (alta baterie decat cea recomandata de producator, alt incarcator de retea decat cel original, care poate furniza tensiuni de alimentare diferite decat cea nominala specificata in manualul de utilizare, incarcatoare auto, hands-free);

· Sigiliul aplicat de catre vanzator sau producator a fost deteriorat, sters sau inlocuit;

.Produsul are cititorul de sim sau card memorie rup,fortat,pini indoiti 

· Interventii software sau reparatii executate de catre persoane neautorizate sau alte unitati decat cele specificate in prezentul certificat;

. Rootarea neautorizata duce la pierderea garantiei

In cazut in care defectul nu tine de garantie sau problema reclamata nu se confirma ,firma noastra va cere la restituirea produsului eventualele  taxele de transport platite de catre noi.

Nu suntem raspunzatori pentru datele pierdute din telefon in timpul procedurilor de reparatie hardware sau software

 Daca aveti probleme pe partea de software va rugam accesati rubrica suport technic si download sau la contact@dualstore.ro.

 Daca un produs cu garantie valabila 12 sau 24 luni nu se poate repara in termen legal de maxim 15 zile calendaristice ( aceasta perioada poate diferi daca ne aflam in sarbatori legale sau firmele de curier nu lucreaza din mai multe motive cum ar fi cele meteorologice ),se va inlocui cu un alt produs similar daca e in stoc sau cu altul cu specificatii asemanatoare iar in cazul in care exista vreo diferenta de pret, aceasta va fii discutata cu respectivul client, urmand ca expedierea coletului sa fie facuta in urma acordului scris al acestuia.

In cazul in care niciuna din variantele de mai sus nu pot fi indeplinite, se va recurge la restituirea banilor catre client.

Perioada de 15 zile poate diferi doar cu acordul sris a reclamantului.

Procesul verbal de receptie in service se face pe baza awb-ului cu data inscrisa pe documentul de transport la primirea in unitatea service.

Timpul de operare a telefonului depinde drastic de modul de folosire al aparatului astfel: a. 1 minut de convorbire, access GPRS, WI-FI, IRDA sau BLUETOOTH reduce timpul de standby cu 30-90 min; b. 1 minut lumina ( tastare, jocuri, organizer ) sau acces memorie externa – MMC, SD, etc reduce timpul de standby cu 60 min; c. 1 minut cautare retea reduce timpul de standby cu 5-10 min.

IMPORTANT: Ecranele LCD/LED ale produselor electronice comercializate de noi respecta normele ISO 13406-2 Clasa II. Toti producatorii de laptop-uri/tablete folosesc Clasa II, care inseamna, in general, Ecran de calitate = Ecran cu maxim 3 pixeli defecti grupati si 5 imprastiati (in functie de interpretarile particulare ale fiecarui producator aceste valori pot sa difere). Acest lucru inseamna ca produsul Dv nu poate fi returnat sau schimbat pe motiv ca are 1 sau 2 pixeli morti.

 

Toți producătorii se raportează la standardul ISO 13402-2, în sensul că un ecran LCD face obiectul garanției dacă numărul de pixeli raportat la rezoluția ecranului depășește un anumit barem.

 

Tabelul de mai jos prezintă numărul de pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

 

Rezoluție nativă Număr de pixeli Număr de milioane de pixeli Defecte acceptate
1024 x 768 786,432 0.8 2
1280 x 1024 1,310,720 1.3 3
1600 x 1200 1,920,200 1.9 4
2048 x 1536 3,145,728 3.1 6

 

Tabelul de mai jos prezintă numărul de sub-pixeli defecți acceptați per un milion de pixeli (conform standardului ISO 13406-2):

 

Rezoluție nativă Număr de pixeli Număr de milioane de pixeli Defecte acceptate
1024 x 768 786,432 0.8 4
1280 x 1024 1,310,720 1.3 7
1600 x 1200 1,920,200 1.9 10
2048 x 1536 3,145,728 3.1 16

IMPORTANT 2: La unele tablete, in general la cele foarte subtiri sau cu ecran capacitiv, displayul poate "fluctua" mai mult sau mai putin, cand apasati pe spatele ecranului. Aceasta fluctuatie NU se considera problema tehnica, intrucat este implicit cauzata de constructia tabletei PC. Daca va deranjeaza, puteti returna produsul in cele 10 zile prevazute de lege pentru returnare. Alta problema intalnita uneori la tabletele PC cu chipset A10 si care NU este considerata problema tehnica, este utilizarea deficitara a touchscreenului cand tableta PC se afla la incarcat. Si in aceasta situatie, va rugam sa returnati produsul in primele 10 zile, daca nu sunteti multumit de produs.

IMPORTANT 3:Telefoanele dual sim pot avea o receptie a semnalului cu 2-5% mai mica ca cele single sim,mai ales in reteaua 3g digi mobil,pentru a evita acest lucru,cei ce utilizeaza reteua digi mobil,va recomandam sa alegeti modelele compatibile cu frecventa 3g 900 mhz .Datorita conventiei intre digi mobil si vodafone ,in momentul cand semnalul digi mobil pe 2100 mhz scade sub un prag minim ,telefonul trece automat in roaming national pe reteaua vodafone 900 mhz.

Important 4 :Updatul software nu tine de garantie si se achita ,daca faceti update pe cont propriu si produsul se defecteaza ,nu tine de garantie refacerea lui

Durata medie de utilizare este de 2 ani de zile.